• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • Youtube

Saturday, November 11, 2006

21

Aku baik-baik saja
Tapi dunia ini mengerikan
Segala sesuatu tak ada guna
Aku campakkan saja

Aku memutuskan
Yang mana kebenaran milikku
Yang mana yang bisa dibuang
Walau aku tak kedap berbagai hal

Segala sesuatu
Menyusup ke diriku
Mengaduk-aduk emosiku
Hidupku nyaman karena mengubah dunia

Pahlawanku seorang idealis
Melawan rintangan dan menang
Saat yang luar biasa untuk menemukan
Apa yang tidak aku inginkan

9 November 2006

My Songs Of The Week
To : Rima

Maybe it's just me, Couldn't you believe that everything I said and did, wasn't just deceiving. And the tear in your eye, and your calm hard facemakes me wish that I was never brought into this place
Secondhand Serenade - Maybe

I was born to tell you I love you and I am torn to do what I have to, to make you mine. Stay with me tonight
Secondhand Serenade - Your call

0 comments:

Contact

Get in touch with me


Adress/Street

12 Street West Victoria 1234 Australia

Phone number

+(12) 3456 789

Website

www.johnsmith.com